.

Kvällen igår / och idag

Kategori: Allmänt

Gomorgon, Kvällen igår hos malte var som dom andra gångerna kul! Vi lyssna på musik och ja, snackade osv..Sen såg vi på en film, men då var jag så jävla trött,fast somnade inte endå. Men såklart somnar alltid sandra men jaja.
Sen så gick vi till e6an tror jag heheh;$ och vänta på en som skulle hämta oss då, då va klockan 3-4,då mådde jag fan as dåligt,kändes som jag skulle spy eller nåt. Det var väl för jag åt mycke godis eller nåt ;s Men nu mår jag bra igen! som tur är..
Och as tråkigt att ni nite får se bilder från kvällen, men jag har inte så jag kan ladda upp på datan genom mobilen, och har ju ingen iphone så,annars skulle det varit lättare. Men får la fixa det snart tycker jag.

IDAG Påtal om vädret fyyfan!!
Jag som ville att vädret skulle vara fint idag, för vill på cruising i lysekil, Vi brukar vara där typ varje år? Men har inte varit där på två år..Så jag vill dit idag! Men hoppas vädret blir bättre under dagen..så får vi väl se hur detblir med det.
Men idag ska jag inte göra ett skit iaf. Inte på dagen annars kanske cruisingen ju. Men ha en bra midsommardag puss! 

Kommentarer

  • Sandra säger:

    :$
    du kan ta videon från mig så jag la ut. kan länka koden till videon som du sedan klistrar in. :3



    Svar: jag vet inte hur man gör o.o logga in och fixa det på min är du gullig :*
    emelieolofsson.blogg.se

    2012-06-23 | 12:28:03
    Bloggadress: http://saaandraaa.blogg.se

Kommentera inlägget här: