.

En vän som är så himla saknad!

Kategori: Allmänt

Hej.
Tänkte skriva om en vän idag,som är sjukt saknad!

Emilia Flodstrand.
Jag och du , vi har inte känt varandra så himla länge faktiskt.. bara två år eller nåt va? 
Men endå känns det som vi alltid har känt varandra.
Vi kommer oftast bra överens med varandra och har alltid jätte kul tillsammans!
Det är kul och komma till skolan när du är där, för vi skrattar alltid nästan på varje lektion,om vi sitter brevid varandra. Som på No:n lektionerna, tänk alla dom?! Skratt varje gång, tror aldrig jag nästan har suttit bara stilla på den,och gjendebu hahah när vi inte fick borsta tänderna,o dom blev as sura HAHA 
Vi har bra minnen med varandra, men inte så många MINNEN om man säger så..
Tyvärr har vi inte träffats på lovet, som är verkligen jätte synd!!
När du är hemma är inte jag osv..
Men snart så ska vi träffas i några dagar iaf, och dom ska jag verkligen ha kul med dig!
Denna sommaren har jag saknat dig så sjukt mycket ska du veta.
Har tillomed fält tårar så mycke har jag saknat dig..
Men när vi börjar 8an så ska vi verkligen vara så mycke det går!
Du är en sån underbar bästa vän man kan ha. Alltid på humör och bråkar sellan med BARA dig.
Det kanske inte märks att vi är så bra vänner vi är , pgr av att vi så sellan är med varandra. Vet inte varför det har blivit så.. Men det ska ändras på det lovar jag dig.
Älskar dig jätte mycke saknade vän.


Kommentarer


Kommentera inlägget här: