.

Hatar förkylding!

Kategori: Allmänt

Heej, ursäkta att jag inte bloggade på morgonen..Men var så jäkla stressad , vaknade halv sju och skulle duscha och håret skulle torka  osv..så ja.
Men min dag har varit bra! Hade inte några lektioner idag, för det var städa ut skåpen och muckshowen
Tyckte faktiskt det va väldigt kul detta året.
Mycke underhållande!!
Tänk när det är min tur och vara med , hihihi då blir de kul haha
Men ja, efter de så kolla vi på film och åt glass i klassrummet as tråkigt.

Idag så ska alla tjejerna tälta hos felicia,för det är annerlunda skoldag imorgon, och då skulle man hitta på nåt med klass kompisarna,så det tänkte vi göra. Men somsagt, jag är jätte förkyld och är då inte jätte sugen på och ligga i ett tält inatt, visst det kommer säker va as kul och så..men njae ..
Istället får jag väl ladda ner och kolla på film ikväll blir väl mysigt det med!
Bloggar mer sen för nu blir de musik!
Jag idag.


Kommentarer


Kommentera inlägget här: