.

Dagen med natalie har varit toppen!

Kategori: Allmänt

Hej, eller godkväll hehe.
Kom nyss hem från har varit med albin och johannes träffade vi på. Vår dag har sett ut så här!
Hon kom till mig runt 11,så drog vi ner och tog min spruta..och den gjorde svin ont. Hållde typ på och gråta efter den, man känner typ när vakcinet kommer in i huden osv..usch! Men det gick väl bra,en spruta kvar. Längtar ....inte..
Men sen så gick vi hem till natalie och hämtade badkläder, men det blev inte att vi badade endå. Sen gick vi hem till mig igen,gick och köpte glass,hem till mig haha hämtade cykeln och cyklade lite runt..och sen haha gick vi till hon igen koka makraoner och så..sen en glass till fast i centrum hehe :$ sen träffade vi på dom. Det har endå varit en toppen dag tycker jag! faast kallt nu istlutet. Och vi var as kissienödiga (om man säger så) Men my brother kom och hämtade oss så vi hann allt hem innan vi kissade på oss haha.
Men nu ska jag chilla och lyssna på musik! Ha en fortsatt bra kväll så hörs vi! och bilderna kommer snart med idag.

Underbara du♥

Kommentarer

  • E M I L I A säger:

    Sa inte ni att ni bada i saltkällaren ?;)

    Svar: hahah jo, vi skämtade ;)
    emelieolofsson.blogg.se

    2012-06-21 | 11:17:58
    Bloggadress: http://emiliaflodstrand.blogg.se

Kommentera inlägget här: