.

asså jag är dålig på att blogga nu

Kategori: Allmänt

Godmorgon på er! Asså är sjukt dålig på att blogga när det är mycket och göra osv, som igår hann jag inte blogga på kvällen för skulle sova och äta.
Men min dag var toppen shit vad kul det var! Och blev jätte nöjd med sminkningen, och så köpte jag massor av smink för fick presentkort av sofia så ah. Men ett sånt ställe skulle jag kunna jobba på självklart. Men det var mycke o göra igår,och det är ju 90% norskar där,så lite svårt och höra när dom pratar haha dom kom ju och fråga mig ,as jobbigt var det jag bara" är pratikant " dom bara " va?:o " hahah as fult..
Men det var jätte roligt där och träffa dom som jobbade med skit kul.
Men som sagt har jag inga bilder igår, för min kamera la av . Så fick ladda den över natten..Men lägger ut dom ikväll det lovar jag.


IDAG Så ska jag snart gå och duscha fixa till mig och sånt. Så ska jag ner till ungdomsmotgningen och ta min andra spruta..ÄR SÅ FETT NERVÖÖS!! För den gör skit ont, det menar jag verkligen..det känns som stelkramp två gånger dom som har tagit den fattar nog..
och dom träffar typ alltid nåt blodkäl eller blodårder. Och de gör ont. Det gjorde dom på mig träffa en blodårder, vet inte hur det stavas men aja det gjorde iaf grymt ont. Men natalie hänger nog med ner så då går det säkert bra. Dör ju iaf inte av den . Men  som sagt lägger upp bilder kväll puss♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: