.

INTE VARIT HEMMA PÅ HELA DAGEN

Kategori: Allmänt

Sorrysorry. Har inte kunnat blogga eller nåt idag det senaste,för har varit med mina vänner. Natalie och Filippa,så har inte haft tillgång till internet osv. Men bloggar nu iaf.
Vi har varit ute och bara haft det hur soft som helst,käkat pizza och snackat om allt och inget, och fullt med skratt har det varit! love you girls!!
Så det har varit en toppen dag verkligen.
Nu ska nog jag snart sova,lyssna på musik en stund tror jag,men säger godnatt iaf! För bloggar inte mer idag.
Synd att inte jag har en mobil man kan överföra bilder , för då skulle jag kunnat lägga ut lite bilder på dagen! Men nu har jag min dåliga HTC så det funkar inte.. -.- Men ska nog snart skaffa en ny,den cpar sönder. Så får jag fixa mer bilder! Det kommer snart..får mjuka upp mig lite med bloggen,kör snart igång helt! För måste fixa lite små saker med min kamera och sånt! Men nu ska inte jag babbla mer, godnatt!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: